Gewoon elke dag…

Gewoon elke dag… Gewoon elke dag.  Is een pareltje die ik bij krijg. En die ik aan mijn levensdraadje rijg. Me heel goed bewust.  Van het geluk.  Dat ik dit vandaag nog beleven mag. Ik hou van het leven zoals het nu is. Zorgen voor. Heb ik al te lang gedaan  Ik heb nu tijd en rust.  Misschien nog niet helemaal voldaan.  Is er nog een vergeten werkje.  Dat ik nog helemaal niet heb gedaan.
Gewoon elke dag…
Gewoon elke dag.
Is een pareltje die ik bij krijg.
En die ik aan mijn levensdraadje rijg.
Me heel goed bewust.
Van het geluk.
Dat ik dit vandaag nog beleven mag.
Ik hou van het leven zoals het nu is.
Zorgen voor.
Heb ik al te lang gedaan
Ik heb nu tijd en rust.
Misschien nog niet helemaal voldaan.
Is er nog een vergeten werkje.
Dat ik nog helemaal niet heb gedaan.
7 thoughts on “Gewoon elke dag…

  1. Hey lieve Roosje, jawadde zeg, dit is een echte parel van een tag met zulke mooie ware woorden, ja hoor, van iedere dag moet men trachten te genieten zeg ik altijd. En je blogje is SCHITTEREND !!!!
    Jij bent toch ook een ware blogster hé lieve Roosje, die veel geniet van onze zo leuke blogwereld. Ik vond het heel fijn hier te zijn en hartelijk dank voor je steeds zo lieve woordjes en bezoekjes. Tot later eens lieveke en maak er zeker nog een fijne week van. Een grote warme knuffel van je blogvriendinnetje, Rebecca. xxxxxxxxxxxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

