Ppsx – Mei

Mei Copyright PowerPoint Roosje
Mei
Copyright PowerPoint Roosje
27 thoughts on “Ppsx – Mei

  1. Goedemorgen Roosje,
    Heb je nieuwe PowerPoint al zien staan en kom hem zeker nog bekijken.
     
    Het weekend is alweer voorbij gevlogen. Gedaan met lekker luieren en terug aan de slag. Sommigen gaan uit werken, anderen hebben thuis hun werk en zo nu en dan kunnen we tijd maken om te bloggen. Dit laatste is een mooie vrijetijdsbesteding en dat moet het ook blijven.
    Ik hoop dat de bezoekers van “The Blog World” een beetje rekening houden met de meldingen die bovenaan op het blog staan. Meestal zijn dat meldingen van verjaardagen, maar soms ook wel eens anderen. De laatste melding was dat ik mijn oude mailaccount niet meer in gebruik heb. Toch blijven vele nog steeds mails sturen naar deze account. De mails die je naar mijn oude mailaccount verzend, worden wel verstuurd en komen bij mijn gmailaccount terect.. Daarom stuur je vanaf nu beter je mails naar 1954.julien@gmail.com . Noteer dit nieuwe adres of verander het bij je contacten. Bedankt bij voorbaat!
    Ik dank iedereen voor de bezoekjes en groetjes van afgelopen week. Hopelijk heb je ook kunnen genieten van een rustig weekend. Wens je (jullie) een fijne maandag en een aangename week. Welgemeende groetjes van me en graag tot ziens!

    Liked by 1 persoon

  2. Fijne nieuwe week Roosje,
    Super mooi je pps “Mei” prachtige beelden en bewerkingen met je vormen
    en prachtige weer spreuken Roosje. Nog een heel fijne maandagavond
    en veel lieve groetjes van Claire.

    Liked by 1 persoon

  3. prachtig powerke roosje,maar buiten is er niet veel te merken van de lente met die aprilsr grillen……..

    dingen voelen
    pas goed als ze achter de rug zijn.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van je bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap
    Een prettige en gezellige dinsdagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  4. Ook al begrijp ik niet alles,
    één ding weet ik zeker:
    alles heeft een betekenis.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van je bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap!
    Een prettige en gezellige donderdagavond,en een mooie aanloop naar het weekend
    maak er het beste van,en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  5. Goedemorgen Roosje,
     
    Het is alweer vrijdag. Voor mij deze week de laatste dag dat ik in het blogland zal zijn.Daarna ga ik genieten van een rustig weekend en gelijk ook weer mijn batterijen opladen, zodat ik vanaf maandag er weer kan invliegen.
    Mededeling: Voorlopig kan ik geen e-mail beantwoorden omdat er problemen zijn met mijn e-mailaccount. Ik kan dus niet reageren op mails die ik ontvangen heb en dus ook niet in gaan op uitnodigingen om powerpoint te bekijken. Maar zodra het probeem met de e-mailaccount opgelost is, zal ik mij best doen om opalle ontvangen e-mails te reageren.
    Ik dank iedereen voor de bezoekjes en groetjes van deze week. Wens je (jullie) een fijne vrijdag en een prettig weekend. Ik ben er weer terug aanstaande maandag. Vriendelijke groetjes en tot dan!

    Liked by 1 persoon

  6. Goedemorgen Roosje,
     
    Het is alweer vrijdag. Voor mij deze week de laatste dag dat ik in het blogland zal zijn.Daarna ga ik genieten van een rustig weekend en gelijk ook weer mijn batterijen opladen, zodat ik vanaf maandag er weer kan invliegen.
    Mededeling: Voorlopig kan ik geen e-mail beantwoorden omdat er problemen zijn met mijn e-mailaccount. Ik kan dus niet reageren op mails die ik ontvangen heb en dus ook niet in gaan op uitnodigingen om powerpoint te bekijken. Maar zodra het probeem met de e-mailaccount opgelost is, zal ik mij best doen om opalle ontvangen e-mails te reageren.
    Ik dank iedereen voor de bezoekjes en groetjes van deze week. Wens je (jullie) een fijne vrijdag en een prettig weekend. Ik ben er weer terug aanstaande maandag. Vriendelijke groetjes en tot dan!

    Liked by 1 persoon

  7. Iedereen wilt de wereld veranderen,
    maar niemand zichzelf.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van je bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap!
    Een prettig en gezellig weekend,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  8. Goedemorgen Roosje,
     
    Het weekend zit er al weer op! We kunnen weer starten met een nieuwe maand en een nieuwe week. Volgens de weervoorspellingen evolueren we ook naar beter en warmer weer. Wandelaars, fietsers en dagjestoeristen kunnen weer plannen gaan maken.
    Verleden week heb ik weer een paar blogs mogen inschrijven. als je wil mag je hen eens een bezoekje gaan brengen. Het zijn Noella en Jan die hun blog hebben laten plaatsen. Noella kan je bezoeken op het award-blog: http://blog.seniorennet.be/wonderlandaward . Jan is terug van weggeweest en hem kan je bezoeken op: http://blog.seniorennet.be/jan2016 . Even tijd maken om hen eens goeiedag te gaan wensen. Hartelijk dank bij voorbaat!
    Dit was mijn praatje voor vandaag. Ik dank iedereen voor de toffe bezoekjes en groetjes die ik in het weekend mocht ontvangen. Wens je (jullie) een zeer fijne start van de maand mei en vriendelijke groetjes. Graag tot de volgende keer.

    Liked by 1 persoon

  9. Meiklokjes zijn heel speciaal,
    spreken met geur en kleur hun eigen taal,
    een taal uit de natuur geboren,
    iets wat je alleen met je hart kunt horen.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van je bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap!
    Een prettige en gezellige maandagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  10. Goeiedag Roosje,
     
    We zijn weeral bij dinsdag aangekomen. Normaal gezien gaan we volgens de weerberichten, langzaam maar zeker, mooier lenteweer krijgen. Dat is natuurlijk goed nieuws en we kunnen ons er alvast op voorberieden. Fiets in orde maken, de wandelkledij uit de kast halen enz… Tuinders kunnen ook weer hun hartje opluchten in de tuin. Kortom, we gaan weer met volle teugen kunnen genieten van het mooie weer en misschien iets minder voor ons computerke zitten.
    Dit is alles wat ik vandaag te vertellen heb. Ik dank je voor uw bezoekje en groetje en wens je een heel fijne dinsdag. Vriendelijke groetjes en tot ziens!

    Liked by 1 persoon

  11. https://roosjeblog.wordpress.com/2016/04/25/ppsx-mei/
    ppsx – mei…PowerPoint Roosje.
    heel aangename maandag wens ik jou Roosje, bedankt voor je mooie werkje over mei. Prachtige muziek en een wonderbaarlijke beeldverwerking in mooie kleuren waar je een gedichtje heeft tussen geschreven met verschillende spreuken…In mei, warme regen, betekent vrucht en zegen. Als het onweert in mei, valt er vaak hagel bij. Avondauw en zon in mei, is hooi met karren op de wei. Is het weer in mei mooi, dan krijgt de schuur maar weinig hooi. Roept de houtduif keer op keer, dan komt vast en zeker mooi weer. Broedt de spreeuw vroeg in april, er is een schone mei op til. Avonddauw en zon in mei, hooi met karren in de wei. Scheert de zwaluw boven water en wegen, dan komt of blijft er wind en regen. als de bij naar huis toe vlucht, zit er regen in de lucht…prachtwerkje Roosje proficiat en dank je wel, ik wens je nog een gezellige maandag toe met vriendelijke groeten van Walter.

    Like

Geef een reactie

