Vrolijk Pasen…

Vrolijk Pasen  Pasen een zeer mooie tijd. Je wordt getest op je lenigheid. Je moet zoeken, bukken en rapen. Maar lopen, om ter eerst, want dan heb je er het meest. Maar later eerlijk verdelen, broer of zus niet bestelen. En samen paaseitjes eten, alle zorgen even vergeten. Ja, zo vond ik het fijn, ach, was ik nog maar zo klein.
Vrolijk Pasen
Pasen een zeer mooie tijd.
Je wordt getest op je lenigheid.
Je moet zoeken, bukken en rapen.
Maar lopen, om ter eerst,
want dan heb je er het meest.
Maar later eerlijk verdelen,
broer of zus niet bestelen.
En samen paaseitjes eten,
alle zorgen even vergeten.
Ja, zo vond ik het fijn,
ach, was ik nog maar zo klein.
10 thoughts on “Vrolijk Pasen…

  1. Goede morgen lieve Roosje, wat een parel van een tag met die poser tube, en zo schitterende, alsook ware woorden. Geniet zeker van de Paasdagen, maar werk nou ook niet teveel hé Roosje, doe maar rustig aan, en gaan lopen doe ik niet zenne. Een warme Paasknuffel van je blogmaatje Rebecca en tot de volgende keer. xxxxxxxxxx

    Liked by 1 persoon

  2. https://roosjeblog.wordpress.com/2016/03/26/vrolijk-pasen-2/
    Vrolijk Pasen…PowerPoint Roosje.
    Wens je een aangename stille zaterdag toe Roosje, bedankt voor die mooie Paascreatie van jouw en mooi klein gedichtje.
    Vrolijk Pasen
    Pasen een zeer mooie tijd.
    Je wordt getest op je lenigheid.
    Je moet zoeken, bukken en rapen.
    Maar lopen, om ter eerst,
    want dan heb je er het meest.
    Maar later eerlijk verdelen,
    broer of zus niet bestelen.
    En samen paaseitjes eten,
    alle zorgen even vergeten.
    Ja, zo vond ik het fijn,
    ach, was ik nog maar zo klein.
    prachtig werkje van jou Roosje, proficiat en dank je wel ervoor, ik wens je nog een fijne zaterdag toe met vriendelijke groeten van Walter.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

