Ik zou willen…

Ik zou graag… Ik zou graag sterren willen plukken, en ik weet dat het me zou lukken. Ik zou ze bewaren in mijn hart, speciaal voor jou leg ik ze apart. Ze zouden mijn ogen doen stralen, en het beste in me naar boven halen. Daarna zou ik ze aan jou schenken, zolang deze sterren zullen schijnen, zal onze vriendschap nooit verdwijnen.
Ik zou graag…
Ik zou graag sterren willen plukken,
en ik weet dat het me zou lukken.
Ik zou ze bewaren in mijn hart,
speciaal voor jou leg ik ze apart.
Ze zouden mijn ogen doen stralen,
en het beste in me naar boven halen.
Daarna zou ik ze aan jou schenken,
zolang deze sterren zullen schijnen,
zal onze vriendschap nooit verdwijnen.
33 thoughts on “Ik zou willen…

  1. Goedemorgen Roosje,
    De 6de week van 2016 is gestart met een stormachtig karakter en heel wat regen. Volgens de weerberichten gaat dat zo nog een poosje blijven duren. Dat ziet er niet goed uit voor de krokusvakantie en de carnavalvierders. Maar daar gaan we niks kunnen aan veranderen, moeder natuur beslist over het klimaat.
    Het is je misschien al opgevallen dat er bovenaan op ons blog, alle dagen een andere blog staat. Dat komt omdat de blogs gerouleerd worden, wat wil zeggen dat de blogs die onderaan staan, naar boven geplaatst worden. Het is dan ook de bedoeling dat bezoekers , de blogger die bovenaan staat, gaan bezoeken. Tenminste als je hem of haar nog niet bezocht hebt en je deze misschien zelfs nog niet kent. Zodoende kan men niet zeggen dat men gen of weinig bezoekt krijgt. Hopelijk doe je hieraan mee.
    Voor de rest heb ik vandaag niet veel meer te schrijven. Bedankt voor de bezoekjes en de toffe groetjes van de afgelopen week. Wens je ondanks het hondenweertje, een fijne maandag en een rustige week. Vriendelijke groetjes en graag tot de volgende krabbel.

    Liked by 1 persoon

  2. https://roosjeblog.wordpress.com/2016/02/08/ik-zou-willen-2/
    Ik zou willen~PowerPoint Roosje.
    Wens je een aangename maandag toe Roosje, bedankt voor de mooie creatie van jouw “Ik zou willen” met kort en mooi gedichtje erbij.
    Ik zou graag…
    Ik zou graag sterren willen plukken,
    en ik weet dat het me zou lukken.
    Ik zou ze bewaren in mijn hart,
    speciaal voor jou leg ik ze apart.
    Ze zouden mijn ogen doen stralen,
    en het beste in me naar boven halen.
    Daarna zou ik ze aan jou schenken,
    zolang deze sterren zullen schijnen,
    zal onze vriendschap nooit verdwijnen.
    Prachtwerkje Roosje proficiat en dank je wel ervoor. Ik wens je nog een gezellige maandag toe met vriendelijke groeten van Walter.

    Liked by 1 persoon

  3. Dag Roosje,

    “Ik zou willen” is een zeer mooi gedichtje onder een al even mooie crea.
    Wat ik zou willen, dat zal ik maar beter niet gaan opnoemen.
    Zou morgenvroeg nog bezig zijn om het uit te leggen.
    Maar in ieder geval proficiat voor de crea en het mooie gedichtje.
    Wens je een fijne dag verder en mijn vriendelijke groetjes.
    Tot ziens.

    Liked by 1 persoon

  4. Een kus die
    het hart niet raakt
    verveelt alleen de mond.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap !
    Een prettige en gezellige maandagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    beauty crea en gedicht lieverd……

    Liked by 1 persoon

  5. Goede avond lieve Roosje, wat schitterend gemaakt zeg en zo mooie ontroerende woorden over “vriendschap”. Jaja, had ik “sterren”, ik gaf die zeker ook aan jou hoor, want onze mooie vriendschap zal altijd blijven hé Roosje. Ik vond het alweer fijn hier te zijn en bedankt om mij te laten genieten van je mooie pps daarnet, alsook van deze tag. Geniet nog van een knusse gezellige Krokusvakantie, is wel spijtig dat we zo’n slecht weertje hebben. Warme dikke knuffels van je blogvriendinnetje Rebecca en tot de volgende keer Roosje en slaap lekker voor later, want “jou kennende” zal je nog wel wakker zijn. xxxxxx

    Liked by 1 persoon

  6. Vrienden zijn die mensen
    die je in je hart raken
    en ieders leven blijer maken
    bedankt dat jij er bent

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap
    Een prettige en gezellige dinsdagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  7. Fijne woensdag Roosje,
    Aswoensdag, de eerste dag na Carnaval, is de eerste dag van de veertig dagen durende vastentijd die loopt tot Pasen (zondagen niet meegerekend). Aswoensdag is een dag van boetedoening, waarop de gelovigen een kruisje van as op het voorhoofd krijgen getekend. Zo tonen zij berouw voor hun begane zonden. Aswoensdag is een katholieke kerkgebeurtenis.Op deze Aswoensdag is er ook een jarige in ons gezelschap. Vandaag kunnen we Suzy gaan feliciteren via haar blog http://blog.seniorennet.be/suzieke . Ze zal zeker aangenaam verrast zijn als ze leuke verjaardagwensen mag ontvangen. Dus, zeker niet vergeten en bedankt bij voorbaat.
    Vergeet ook onze “Stille Pagina” niet  gaan te bezoeken. Dit is belangrijk voor de nabestaanden van de overledenen. Een woordje van medeleven, een gepast gedichtje enz… kan je plaatsen bovenaan bij de algemene begroetingen of je kan het natuurlijk ook bij de reacties plaatsen bij de overledene zelf. De stille pagina kan je vinden op http://blog.seniorennet.be/stille_pagina .
    Dit was het dan voor vandaag. Fijn dat u nog eens langs kwam op ons blog, waarvoor dank. Ik wens iedereen nog een leuke woensdag en mijn lieve en welgemeende groetjes. Bij leven en welzijn, graag tot de volgende keer.

    Liked by 1 persoon

  8. Ik zoek een nieuwe zin die nog niemand kent
    Ik zoek een zin om te zeggen dat jij de allerliefste bent.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap !
    Een prettige en gezellige woensdag,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  9. Vrienden zijn die mensen
    die je in je hart raken
    en ieders leven blijer maken
    bedankt dat jij er bent

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap !
    Een prettige en gezellige donderdagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  10. Gezellige Vrijdag en een sfeervol Valentijnweekend gewenst Roosje,
    Deze week konden we al 4 bloggers blij maken door hen een gelukkige verjaardag te gaan wensen. Leuk toch, als we jarigen blij kunnen stemmen door hen gewoon even te gaan feliciteren. Verder in de maand hebben we nog drie jarigen, waarvan eentje een viervoeter is. Nu ja, ook dieren mogen al eens gefeliciteerd worden.. Want bij veel mensen maakt een huisdier eigenlijk een beetje deel uit van het gezin.
    Dan hebben we nu nog twee dagen te gaan voor Valentijn. Zondag is het zover en dan kunnen geliefden elkaar eens verwennen. Dat kan je eigenlijk wel altijd doen, maar Valentijn is voor velen toch de dag om eens wat speciaals te doen. Alhoewel, er zijn natuurlijk ook altijd mensen waarvoor deze dag een dag zoals alle andere is.
    Ik ga het vandaag kort houden. Het zal ondertussen wel geweten zijn dat ik in het weekend niet online ben op blogs. Dat staat op de voorpagina zelfs twee keer vermeld. Een keertje bovenaan in de midden kolom en een keertje in de zijkolom in de buurt van het gastenboek. Het weekend wil ik voor mezelf houden, om dingen te doen waarvoor ik anders geen tijd heb.
    Ik wens iedereen een gezellige vrijdag en een sfeervol Valentijn-weekend. Wat mij betreft, heel graag tot maandag. Vriendelijke groetjes.

    Liked by 1 persoon

  11. Zo vaak geschreven, zo vaak gezegd
    soms heel eenvoudig uitgelegd
    die ene zin dat speciale gevoel “Ik hou van jou” is wat ik bedoel.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap !
    Een prettige en gezellige vrijdagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  12. Liefde uit het verleden is slechts een herinnering.
    Liefde in de toekomst is slechts een droom.
    Echte liefde bestaat slechts in het hier en nu.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap !
    Een prettige en gezellig Valentijn weekend,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  13. Ik zie het al voor me jouw stralende lach
    vanaf nu vieren we ieder jaar onze Valentijnsdag!

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes,je lieve woordjes en vriendschap!
    Een prettig en gezellige valentijndag,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Like

Geef een reactie

