Wonderen gebeuren…

Wonderen gebeuren… Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren  Die heeft nog nooit een boom in de bloei zien staan  Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren  Die heeft nog nooit de zon zien onder gaan  Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren  Die heeft nog nooit de schoonheid van een roos herkent  Wie zeg dat er geen wonderen gebeuren  Die heeft nog nooit gezien hoe lief je voor me bent
Wonderen gebeuren…
Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren
Die heeft nog nooit een boom in de bloei zien staan
Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren
Die heeft nog nooit de zon zien onder gaan
Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren
Die heeft nog nooit de schoonheid van een roos herkent
Wie zeg dat er geen wonderen gebeuren
Die heeft nog nooit gezien hoe lief je voor me bent
58 thoughts on “Wonderen gebeuren…

  1. We hebben geen tempels nodig,
    geen ingewikkelde filosofie.
    Ons hart is onze tempel en
    onze filosofie is vriendelijkheid.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes en je lieve woordjes
    Een prettige en gezellige vrijdagavond en een mooi weekend tegemoet,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  2. Goedemorgen Roosje,

    Ik kom je in de eerste plaats bedanken voor jou bezoekje en het toffe groetje.
    Ga het vandaag kort houden omdat ik met ontstoken polgewricht zit, wat het typen wat bemoeilijkt. Ik heb er een ontstekingsremmer voor gekregen als medicatie en hopelijk gaat het snel weer goed.
    Ik wens jouw en je familie een zeer fijn weekend en geniet ervan. Allerliefste groeten van me en tot krabbels!

    Liked by 1 persoon

  3. Een mooi weekend Roosje,

    Ik ga het vandaag kort houden. Vanwege een ontsteking aan mijn polsgewrichten kan ik niet zoveel typen. Ik heb er wel een ontstekingsremmer voor gekregen en binnen een paar dagen zou het beter moten zijn.
    Kom je dan even bedanken voor jouw toffe bezoekje en het leuke groetje. Het was wel fijn om weer op je blog geweest te zijn. Boke en ikzelf wensen jouw en je familie een fijn en zonnig weekend! Geniet ervan! Betse groetjes van ons en graag tot krabbels!

    Liked by 1 persoon

  4. Als je bang bent kijk naast je,
    zie je dan niks, kijk voor je
    zie je dan nog niks,kijk dan achter je
    want daar staan je echte vriend(en)innen.

    Ik fiets door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes en je lieve woordjes
    Een prettige en gezellig weekend,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Wacht niet op een goede dag,maak er zelf een!
    Dikke knuffel van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

