Er is altijd iemand…

Er is altijd iemand… Er is altijd wel iemand die aan je denkt  En die waar je ook gaat, vreugde in je leven schenkt.  Die kent de dingen die jou raken  en die in moeilijke tijden beseft wat jij nu door moet maken.  Die weer licht brengt in jouw hart  Die je aanzet om door te gaan  En te werken aan 'n nieuwe start.  Die weet wat jij verdient Geluk, hoop en liefde  Die iemand is je vriend
Er is altijd iemand…
Er is altijd wel iemand die aan je denkt
En die waar je ook gaat, vreugde in je leven schenkt.
Die kent de dingen die jou raken
en die in moeilijke tijden beseft wat jij nu door moet maken.
Die weer licht brengt in jouw hart
Die je aanzet om door te gaan
En te werken aan ’n nieuwe start.
Die weet wat jij verdient Geluk, hoop en liefde
Die iemand is je vriend
48 thoughts on “Er is altijd iemand…

  1. Hello lieve Roosje, schitterend is je crea alweer KRAKSKE en dan die zo mooie prachtige woorden erbij, echt heel knap gedaan hoor !!!! Geniet nog van je weekje, ondanks het zo slechte weer en tot de volgende keer Roosje, zoals altijd vond ik het reuzeleuk om hier te zijn. Een warme knuffel van Rebecca, je blogmaatje. xxxxxxxxxxx

    Liked by 1 persoon

  2. Goedemorgen Roosje,

    Dinsdag, tweede dag van de week en buiten schijnt voorlopig het zonnetje. Maar echt warm gaat het niet worden en of de zon gaat blijven, dat ik ook niet zeker.
    Ik heb gezien dat vele bloggers die mijn blog komen bezoeken, alleen maar op dit blog komen, terwijl het hoofdblog eigenlijk “The Blog World” is. Ik vind het natuurlijk heel mooi dat ik hier vele bezoekjes krijg, maar misschien kan je ook eens langs gaan op http://blog.seniorennet.be/blogworld . Als je dit zou willen doen dan zou k dat heel leuk vinden.
    Na mijn zegje gedaan te hebben wil ik je nog even bedanken voor je bezoekje en groetje. Het was voor mij ook weer aangenaam vertoeven op jouw leuke blog. Ik wens je een prettige dinsdag en mijn allerbeste groetjes. Graag tot ziens.

    Liked by 1 persoon

  3. Aangename dinsdag Roosje,

    De dagen vliegen voorbij. Zeker als je de hele dag druk bezig bent. Soms zijn de dagen te kort voor hetgeen we willen doen. Maar ja, wat we vandaag niet gedaan krijgen, doen we mogen weer verder.
    Momenteel schijnt het zonnetje hier, maar veel warmte geeft ze ons niet. De wind is wel gaan liggen en dat doet het minder koud aanvoelen. Maar volgens de weervoorspellers gaat het zonnetje niet de hele dag bij ons blijven. Maar wat we daarvan moeten geloven, dat zullen we dan later op de dag wel merken.
    Wij wensen je een heel mooie dinsdag. Goed of slecht weer, geniet van de dag zoals hij komen mag. Beste groetjes van Julien en Boke. Graag tot ziens!

    Liked by 1 persoon

  4. Dag Roosje,
    Deze creatie is weer een hele mooie. Het gedichtje “Er is altijd iemand” is leuk geschreven. Ook dit is weer een schitterend werkje, wat ik met veel genoegen heb bekeken en gelezen. Heel knap gedaan.

    Liked by 1 persoon

  5. https://wordpress.com/read/post/id/70617639/525/
    Wens je een fijne dinsdag toe Roosje, bedankt voor”Er is altijd iemand” Met deze heel mooie creatie met een vertrekkende boot, de vrouw zit aan hem te denken, er is een tijd van komen en gaan. Brengt moeilijke tijden met zich mee, maar je verder, op een zekere dag komt je de ware tegen. ‘De zet’ om door te gaan op een hoopvolle , gelukkige en liefdevolle start samen met je vriend….prachtwerkje Roosje proficiat en dank je wel, ik wens je nog een gezellige dinsdag toe met vriendelijke groeten van Walter

    Liked by 1 persoon

  6. super mooie crea en gedichtje weer Roosje

    We herinneren ons niet de dagen,
    we herinneren ons de momenten

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes en je lieve woordjes
    Een prettige en gezellige dinsdagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  7. Goedemorgen Roosje,

    We zitten pal in het midden van de week. Nog steeds hebben we te maken met een wisselvallig weertje. Maar hier in de Kempen valt het allemaal nog wel mee. Niet te koud en niet te warm, maar wel af en toe een buitje. Maar gewapend met een paraplu kan je toch buiten komen en vaak heb je dat regenscherm hier niet nodig.
    Ik kom je bedanken voor je toffe bezoekje en groetje. Heb met veel genoegen een tegenbezoekje gebracht en ik vond het fijn om even op je blog te zijn. Ik wil je dan ook graag een heel fijne woensdag wensen en mijn vriendelijke groeten. Graag tot de volgende keer maar weer!

    Liked by 1 persoon

  8. Fijne woensdag Roosje,

    Zoals ge hier naast op dat plaatje ziet ben ik bezig met mijn ochtend gymnastiek. Kwestie van een beetje fit te blijven
    We zijn weeral woensdag vandaag en we doen de 21ste week van ’t jaar door midden. Na vandaag nog een paar dagen en we zitten weer aan een verlengd weekend. Als nu de weergoden ons nog een beetje goed gezind zijn, dan komt het allemaal in orde, niet waar???
    Fijn da je weer op onze blog bent geweest. Altijd leuk als ge ons een goeiedag komt wensen. Wij komen dan bij jou langs om hetzelfde te doen. Het was weer fijn vertoeven op jouw blog. We wensen je een fijne midweekdag en onze beste groetje. Graag tot ziens. Boke en Julien!

    Liked by 1 persoon

  9. Vriendschap is een wonderlijk woord
    Misschien wel het mooiste op aarde
    Vriendschap is een machtigs iets
    Een gift van onschatbare waarde!

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes en je lieve woordjes
    Een prettige en gezellige woensdag,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  10. Fijne dag Roosje,

    Donderdag, de voorlaatste dag van de werkweek. Morgen nog een dagje werken en dan kan er weer genoten worden van een verlengd weekend ter gelegenheid van Pinksteren.
    Momenteel schijnt het zonnetje hier, maar echt warm is het niet en dat zal het waarschijnlijk ook niet worden. Het blijft een wisselvallig weertje tot nog zeker aan het eind van deze maand. Dus, zullen we het moeten stellen met het weertje dan we gaan krijgen. Maar dat gaat allemaal nog wel best meevallen.
    Ik kom je bedanken voor je bezoekje en het groetje en wens je op mijn beurt een gezellige donderdag. Maak er het beste van en graag tot krabbels.

    Liked by 1 persoon

  11. Goeiedag Roosje,
    De lijst met verjaardagen in de rechter zijkolom is een beetje lang aan ’t worden. Er gaan daar nog meer verjaardagen bij komen en dan wordt dat lijstje nog langer. Dat zou op termijn wel eens problemen kunnen geven op ons blog. Daarom denken we eraan een aparte pagina aan te maken voor de verjaardagen. Nog even over speculeren hoe we dat gaan aanpakken.
    We zijn in ieder geval weer tevreden dat je ons een bezoekje bracht met een leuk groetje. We kunnen het dan ook niet laten om jou te komen bezoeken en je een aangename donderdag te wensen. Beste groetjes van Julien en Boke en wip zeker nog eens binnen als ge in de buurt bent. Schoenen uitdoen hé, heb juist gekuist

    Liked by 1 persoon

  12. Zodra je niet meer iemand anders wilt zijn,dan ben je er.
    Dan pas kun je je bezig houden met anderen.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes en je lieve woordjes
    Een prettige en gezellige donderdagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  13. Goeiedag Roosje,

    Het verlengde weekend is in zicht. Nog even doorzetten en dan kunnen we vanavond aan het weekend beginnen.
    Nu eerst nog en dagje ons werk doen en zien dat we alles gedaan hebben tegen dat het weekend begint. Daarna kunnen we zonder zorgen aangenaam genieten van het aankomende weekend.
    Ik wens je een fijne vrijdag en mijn beste groetjes. Bloggers die ik tijdens het weekend niet zie, wens ik nu al een zeer gezellig en een prettig weekend. Graag tot later!

    Liked by 1 persoon

  14. Prettige vrijdag Roosje,
    Strakjes kunnen we met zijn allen weer aan een verlengd weekend beginnen. Ik heb hier en daar al opgevangen van bloggers dat ze een weekend lang erop uit trekken. Groot gelijk hebben ze, want een mens moet zeker ook al wel eens kunnen genieten van het leven.
    Ik ga het nog een maand rustig houden en daarna begin ik ook aan mijn vakantie. Niet dat ik het hele Pinksterweekend ga thuis zitten. Als het goed weer is kan ik ’s namiddags ook nog wel een korte daguitstap maken. Maar het woord “Vervelen” staat in ieder geval niet in mijn woordenboek.
    We waren weer vereert met jou bezoekje en het mooie groetje. We wensen je bij deze een zeer mooie vrijdag en voor diegenen die we in het weekend niet zien, alvast een leuk Pinsterweekend! Vriendelijke groetjes van Julien en Boke en tot krabbels!

    Liked by 1 persoon

  15. Weekend groetjes Roosje,
    Prachtige crea en gedicht Roosje,
    Dag blogmaatjes ik kom je een heel fijn en zonnig
    Pinkster weekend wensen geniet er alvast van
    dit ga ik ook doen want ik ben er 2 dagen niet
    ik ga met mijn kinderen en kleinkinderen
    naar de Efteling hopelijk hebben we zon
    en geen regen.

    Lieve groetjes van Claire.

    Liked by 1 persoon

  16. Mijn hart kan je niet krijgen,
    dat heb ik zelf in gebruik.
    Je mag er vrij in wonen,
    maar doe mij trouwe hartje geen pijn
    het zal altijd voor jou een schuilplaats zijn.

    Goedeavond
    het kan geen toeval zijn,dat ik hier nu ben
    ik moest jou hebben……
    om je een fantastische mooie vrijdagavond toe te wensen
    lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  17. Het leven is bedoeld om te beleven,
    niet om te doorstaan.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes en je lieve woordjes
    Een prettige en gezellig pinksterweekend,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  18. Mooie zondag Roosje,
    Gisteren was het gris en grauw en bovendien niks te warm. Vandaag schrijnt nu het zonnetje al en het bekoofd een mooie Hoogdag van Pinksteren te worden. Als het zonnetje blijft schijnen dan ga ik er strakjes een gezellige dag van maken.
    Ik vond het weer leuk dat je me een tof bezoekje en groetje bracht. Op mijn beurt breng ik jou een bezoekje met mijn welgemeende groetjes. Fijne Pinksterdagen gewenst en graag tot ziens!</

    Liked by 1 persoon

  19. Fijne zondag Roosje,

    Pinksteren is het hoogfeest waarop God Zijn Geest aan de kerk toezegt, Zijn blijvende aanwezigheid en nabijheid.Onzichtbaar en toch werkelijk, ongrijpbaar en toch krachtig. Zoals de wind alleen te zien is aan het ritselen van bladeren en het bewegen van bomen, zo is de Geest alleen te herkennen aan Zijn vruchten: liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelijkheid, goedheid, vertrouwen, zachtmoedigheid en zelfbeheersing.
    Wij wensen jouw prettige Pinsterdagen met alles erop en eraan. Liefdevolle groetjes van Boke en Julien en graag tot ziens!

    Liked by 1 persoon

  20. GOEDEMORGEN ROOSJE
    even wezen neuzen ziet er allemaal goed uit
    een ding is zeker het probleem is nog niet opgelost
    nog een paar aangeschreven seniorennet.nl seniorennet.be
    nog geen respons gehad
    kan nog komen ??????????????
    roosje een fijne pinksterdag
    gr henk annneke

    Liked by 1 persoon

  21. Fijne week gewenst Roosje,
    Op pinkstermaandag starten we alweer met een nieuwe week. De 22ste week van het jaar 2015.. Als ik naar buiten kijk, dan ziet dat er momenteel niet goed uit. Zwaar bewolkt en af en toe een buitje. Als dat maar niet voor de ganse dag is. Hopelijk hebt u genoten van de prachtige lentedag van gisteren, wat ik ook heb gedaan.
    Met veel genoegen kom ik je bedanken voor het bezoekje en het toffe groetje op mijn blog. Ik wens jou een fijn pinkstermaandag en een leuke week. Vriendelijke groetjes en graag tot ziens.

    Liked by 1 persoon

  22. Een enkele reden waarom je wel iets doet,
    is meer waard dan honderd redenen
    waarom je iets niet doet.

    Ik wandel door blogland
    en sta stil om je blogje te bewonderen
    en heb genoten van al dat moois hier.
    Bedankt van de bezoekjes en je lieve woordjes
    Een prettige en gezellige Pinkstermaandag,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  23. Goedemorgen Roosje,
    Het weekend is begonnen en hier is het zonnetje al paraat. Toch voorspellen de weerberichten een wisselvallig weertje. We zullen we zien wat het wordt.
    Ik kom je bedanken voor je bezoekje en het toffe groetje. Veel tijd om te bloggen heb ik vandaag niet. Maar kom je toch eerst een zeer fijn weekend wensen. Geniet ervan en graag tot ziens!</p

    Like

Geef een reactie

