Voor Jou…

Voor jou… Voor jou een gouden zonnetje,  Voor jou een zilveren maan,  Voor jou een weg met rozen,  Waarop je voetjes gaan.  Voor jou een handvol sterretjes  Voor jou het mooiste lied  Voor jou het liefste bloempje  dat heet...Vergeet mij niet!
Voor jou…
Voor jou een gouden zonnetje,
Voor jou een zilveren maan,
Voor jou een weg met rozen,
Waarop je voetjes gaan.
Voor jou een handvol sterretjes
Voor jou het mooiste lied
Voor jou het liefste bloempje
dat heet…Vergeet mij niet!
47 thoughts on “Voor Jou…

    • Goedemorgen roosje
      roosje dat zag er prefect uit
      ja roosje gisteren heeft de zon ons in de steek gelaten helemaal niets ziet er nu beter uit
      ook nog gestemd maar of we er opschieten dat is grote vraag?
      het is weer donderdag het weekend komt in het zicht en ben je weer helemaal bij gekomen van klussen
      een fijne donderdag van ons

      Like

  1. https://roosjeblog.wordpress.com/2015/03/13/voor-jou/
    Wens je een aangename vrijdag toe Roosje, bedankt voor deze wondermooie crea van jou…
    Voor jou…
    Voor jou een gouden zonnetje,
    Voor jou een zilveren maan,
    Voor jou een weg met rozen,
    Waarop je voetjes gaan.
    Voor jou een handvol sterretjes
    Voor jou het mooiste lied
    Voor jou het liefste bloempje
    dat heet…Vergeet mij niet!.
    Zeker en vast niet Roosje, we mogen ons al voorbereiden op onze kleinkinderen communiekantjes, en de feestdagen staan wellicht voor de deur, wens je nog een gezellig weekend toe met vriendelijke groeten van Walter.

    Liked by 1 persoon

  2. dat heb je weer knap gemaakt met lente frisse kleuren Roosje….

    Fijn weekend allemaal

    Vergeet wat is gebeurd
    laat de werkweek achter jou
    zie dat je opbeurd
    weet dat ik aan jullie denk
    geniet van wat komen gaat
    het weekend sta paraat
    genieten dat is mijn komende raad
    geen woorden maar een daad.

    Fijn weekend
    Veel liefs dolfijntje
    Dikke knuffel

    Liked by 1 persoon

  3. Goedorgen Roosje
    Het weekend is van start gegaan. Spijtig genoeg krijgen we een wisselvallig weertje. Maar al bij al zal het allemaal nogal kunnen meevallen. Ik hoop het, want vandaag begint de kermis in Mol en die duurt tot dinsdag avond. Een beetje goed weer zou dus wel van pas komen.
    Ik was meer blij dat je de tijd had om mij een bezoekje en groetje te brengen. Dus, breng ik met veel genoegen een tegenbezoekje om eens te kijken en te lezen welk nieuws er op jouw blog is bijgekomen. Ik wens jouw en je familie een aangenaam weekend en mijn beste groetjes. Tot kijk!

    Liked by 1 persoon

  4. Om mezelf te worden,
    moet ik ophouden te zijn,
    wat ik altijd meende te willen zijn.

    Even je gezellig blogje komen opzoeken,want ik vind het fijn hier te vertoeven.
    Een prettig en gezellig weekend,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  5. Goede morgen lieve Roosje, wat is dat een schitterende crea en de woorden zijn ware parels, en in wens jou zeker hetzelfde hoor Roosje. Geniet nog van je zondag, alsook van een toffe week en tot de volgende keer. Lieve groetjes van Rebecca.

    Liked by 1 persoon

  6. Fijne zondag Roosje,
    Vandaag ben ik begonnen met droevig nieuws op mijn blog te vermelden. Gisteren morgend is de echtgenoot van blogster Sylvia overleden. Dat zijn altijd  triestige mededelingen waar ik tegenop zie. Maar zo is het leven nu eenmaal. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Wie medeleven wil betuigen kan dat doen op het blog van Sylvia: http://www.bloggen.be/sylvia5 .
    Fijn dat je me vandaag weer een bezoekje en een groetje bracht. Dat is dan weer het leuke aan bloggen. Met genoegen bracht ik jouw weer een tegenbezoekje en wens ik je een rustige zondag. Geniet van de dag en tot ziens!

    Liked by 1 persoon

  7. Op het pad der vriendschap
    bloeien de mooiste bloemen.
    Ze heten verdraagzaamheid,
    eerlijkheid,hulpvaardigheid
    en vertrouwen.

    Het was fijn hier op je blogje te vertoeven en wens je een heel fijne zondag,
    geniet ervan!
    Hartelijke en vriendschappelijke groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  8. Goedemorgen Roosje,
    Het weekend is weer voorbij. Over het miezerig en frisse weertje zullen we maar zwijgen. Voor mij was het een rustig weekend zonder verveling.Een nieuwe week is van start gegaan. Als het klopt wat de weervoorspellers vertellen, dan zou er weer mooi lenteweer komen. Laten we ervan uitgaan dat dit ook zo is. Want als het zonnetje schijnt dan zijn wij, mensen, meestal ook vrolijker.Fijn dat je me een bezoekje en groetje bracht. Dat maakt mijn dag weer goed. Ik wens jouw een zeer fijne maandag en een leuke start van de week. Geniet ervan en graag tot de volgende…

    Liked by 1 persoon

  9. Zon in gouden gloed
    beschijnt de witte wolken
    en laat ze blozen

    Goedeavond
    het kan geen toeval zijn,dat ik hier nu ben
    ik moest jou hebben……
    om je een fantastische mooie maandagavond toe te wensen
    lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  10. Fijne dag Roosje,
    Als de weerberichten juist zijn, dan krijgen we vandaag een zonnige lentedag om van te genieten.  Hier in de Kempen kan het kwik stijgen tot 18 graden. De volgende dagen iets minder, maar het blijft mooi lenteweer. Ik ga vandaag zeker niet aan mijn computer blijven zitten.
    Ik hoop dat jij dat ook niet doet en dat je profiteert van het mooie weer. Ik wens je een heel mooie dinsdag en het amusement. Vriendelijke groetjes van me en graag tot ziens.

    Liked by 1 persoon

  11. Geluk maakt je vriendelijk,
    Beproevingen maken je sterk,
    Verdriet houdt je menselijk,
    Mislukkingen houden je nederig,
    Maar alleen de hoop laat je vooruitgaan….

    Goedeavond
    het kan geen toeval zijn,dat ik hier nu ben
    ik moest jou hebben……
    om je een fantastische mooie dinsdagavond toe te wensen
    lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  12. geodemorgen Roosje,
    Het is weeral woensdag en we zijn weer in de helft van de week. Als we vandaag nog zo’n heerlijk lente weertje krijgen zoals gisteren, kunnen we weer tevreden zijn. Want vanaf morgen zou het een stuk frisser gaan worden. Dus, genieten maar van het mooie weer van vandaag.
    Ik heb me gisteren namiddag goed geamuseerd, dankzij het mooie weer ben ik wat in de tuin bezig geweest. Zelf heb ik geen tuintje meer, maar ik onderhoud de tuin van mijn dochter. Als het vandaag even mee zit, dan ga ik een fietstochtje maken.
    Bedankt voor jouw of jullie lie bezoekje met het mooie groetje. Ik ben even op je blog komen rondneuzen en heb met veel genoegen dit berichtje achtergelaten. Ik wens je een aangename woensdag en mijn welgemeende groetjes. Geniet van de dag en graag tot de volgende keer!

    Liked by 1 persoon

  13. Dromen kunnen uitkomen als we de moed
    hebben om ze te achtervolgen.

    Hallo,hier ben ik weer even de groetjes brengen
    onze vriendschap is als een bos met rozen……..
    Supermooi…….daarom hebben we voor elkaar gekozen.
    wens je een fijne woensdag,geniet ervan
    lieve groetjes dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  14. Fijne dag Roosje,
    Het alweer donderdag en daarmee laten we de eerste helft van de week weer achter ons. Als je bezig kan blijven met van alles en nog wat, dan vliegt de tijd voorbij. Maar het bijzonderste is dat we ons kunnen bezighouden met hetgene wat we graag doen.
    Ik ben kijkje komen nemen op jouw blog en kom je bedanken voor jouw bezoekje en groetje aan mijn blog. Hopelijk krijgen we vandaag weer een mooie lentedag om van te genieten. Ik wens je in ieder geval een mooie dag en mijn beste groetjes. Graag tot ziens!

    Liked by 1 persoon

  15. Verdriet,gemis,liefde en haatje komt van alles tegen
    soms zo onverwacht maar
    het vormt tot de mens van nu,heel sterk,mooi en gedegen!

    Goedeavond
    het kan geen toeval zijn,dat ik hier nu ben
    ik moest jou hebben……
    om je een fantastische mooie donderdagavond toe te wensen
    lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  16. Bijna weekend Roosje,
    Gisteren wat het een grijze, frisse dag met af en toe wat gemiezer. (regen). Hopelijk gaan we vandaag ietsje beter weer krijgen en komt de zon eraan te pas. Maar als de weervoorspellers al niet goed meer weten welk weer er op komst is, dan weten wij het zeker niet. We zullen wel zien welk weer we vandaag zullen krijgen.
    Ik ga een klein geheimpje vertellen. Misschien komt er een her organisatie van het bloggershoekje. Ik heb daarvoor nieuwe plannen uitgewerkt en op het moment als die op punt staan begin ik er waarschijnlijk mee. Meer wil ik hierover voorlopig niet kwijt, maar ik houd je op de hoogte.
    Dan rest er me nu nog je een fijne dag te wensen met de aanloop naar het weekend toe. Bedankt voor je bezoekje en de beste groetjes van me. Geniet van de dag zoals die komen mag.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

