Je bent…

Jij bent. Je bent zoals de zon, warm en beeldschoon. Je bent zoals een roos, zoet en nooit boos. Je bent zoals een nieuwe dag, altijd vrolijk en met een mooie lach. Je bent zoals mij, altijd opgewekt en blij. Je bent de schat, stralend en niemand die jou vergat.
Jij bent.
Je bent zoals de zon,
warm en beeldschoon.
Je bent zoals een roos,
zoet en nooit boos.
Je bent zoals een nieuwe dag,
altijd vrolijk en met een mooie lach.
Je bent zoals mij,
altijd opgewekt en blij.
Je bent de schat,
stralend en niemand die jou vergat.
28 thoughts on “Je bent…

  1. Goeiedag Roosje,
    Een nieuwe week voor de boeg. Volgens de weersvoorspellingen kunnen we nog wat verder genieten van het lenteweertje. Maar er zijn natuurlijk mensen die terug moeten gaan werken en die zullen wat minder kunnen genieten van het mooie weer. Voor iedereen beginnen de dagelijkse beslommeringen weer na dit mooie en rustige weekend.
    Leuk dat je weer een bezoekje met een tof groetje bracht. Ik wens je een zeer aangename week en mijn allerbeste groetjes.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik zoek een woord
    ik zoek een heel nieuw woord
    ik zoek een woord dat niemand kent
    ik zoek een woord dat zeggen wilt
    dat jij de liefste vriend(in)bent.

    Goedeavond
    het kan geen toeval zijn,dat ik hier nu ben
    ik moest jou hebben……
    om je een fantastische mooie maandagavond toe te wensen
    lieve groetjes van dolfijntje

    wat is dat mooi gedaan lieverd

    Liked by 1 persoon

  3. Hallo Roosje,
    Het is voorlopig nog altijd een rustig lenteweertje. De tuinliefhebbers zijn alweer druk bezig in tuinen. Fietsers en wandelaars beginnen ook al weer ritjes te maken. Toch moeten we rekening houden dat de zon er niet altijd zal zijn, dat er buien komen en de temperaturen een beetje de diepte induiken. Maar we kunnen in ieder geval al eens een poosje buiten vertoeven.
    Leuk om weer een groetje van je te mogen krijgen. Heel graag bracht ik je een tegenbezoekje. Ik wens je een toffe dinsdag en geniet van de dag zoals hij komen mag. Graag tot de volgende keer!

    Liked by 1 persoon

  4. Goedemorgen Roosje,
    Ben hier al eens een keertje geweest vandaag maar ik wist niet dat “JIJ BENT…” een nieuwe creatie was. Maar het is in ieder geval een mooie creatie met daaronder een mooi gedichtje. Proficiat!

    Het is voorlopig nog altijd een rustig lenteweertje. De tuinliefhebbers zijn alweer druk bezig in tuinen. Fietsers en wandelaars beginnen ook al weer ritjes te maken. Toch moeten we rekening houden dat de zon er niet altijd zal zijn, dat er buien komen en de temperaturen een beetje de diepte induiken. Maar we kunnen in ieder geval al eens een poosje buiten vertoeven.
    Leuk om weer een groetje van je te mogen krijgen. Heel graag bracht ik je een tegenbezoekje. Ik wens je een toffe dinsdag en geniet van de dag zoals hij komen mag. Graag tot de volgende keer!

    Liked by 1 persoon

  5. Je hebt geen macht wat je overkomt.
    Je hebt wel de macht over je reactie.

    Hallo,hier ben ik weer even de groetjes brengen
    onze vriendschap is als een bos met rozen……..
    Supermooi…….daarom hebben we voor elkaar gekozen.
    wens je een fijne dinsdagavond,geniet ervan
    lieve groetjes dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  6. Aangename Woensdag Roosje,
    Volgens de weerberichten gaan we weer een prachtige lentedag krijgen. Maar de volgende dagen zou het een beetje minder goed weer worden. Dan komen er waarschijnlijk maartse buien. Maar ik ga dat rustig allemaal afwachten en zie wel dag na dag welk weer het word. Ik ga vandaag zeker wel profiteren als het voorspelde mooie weer er komt.
    Ik wens je in ieder geval een mooie woensdag en hopelijk kan ook u genieten van het mooie weer. Bedankt voor uw bezoekje en groetje en graag tot ziens!

    Liked by 1 persoon

  7. Goede avond lief Roosje, schitterende tag en de oorden zijn echt prachtig, die passen dan ook uitstekend bij jou hoor !!! Geniet nog van een gezellige avond en tot de volgende keer. Warme groetjes van Rebecca. xxxxxxxxxxxx

    Liked by 1 persoon

  8. Hallo Roosje,
    Het was gisteren weer een heerlijk lenteweertje. Jammer genoeg heb ik daar niet veel van kunnen genieten, want ik heb de hele namiddag in he ziekenhuis gezeten. Moest een grondig onderzoek van mijn nieren laten doen en dat is al bij al nog mee gevallen. De waarde van mijn nieren is te laag en dat moet verbeterd worden of toch zeker op punt gehouden worden. Dus moet ik me ook aan strikte regels houden en zo meer…
    Daarmee zijn we weer donderdag. Leuk dat je mij een bezoekje en een tof groetje bracht. Met veel genoegen heb ik een tegenbezoekje gebracht en wens ik je een zeer fijne dag en mijn beste groeten. Heel graag tot ziens!

    Liked by 1 persoon

  9. Enthousiasme is belangrijker dan welke
    professionele vaardigheid ook.

    Hallo,hier ben ik weer even de groetjes brengen
    onze vriendschap is als een bos met rozen……..
    Supermooi…….daarom hebben we voor elkaar gekozen.
    wens je een fijne donderdagavond,geniet ervan
    lieve groetjes dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  10. Goedemorgen Roosje,
    Nog 1 werkdag te gaan en daarna is het weekend voor de meesten onder ons. Een beetje spijtig dat het buiten wat frisser gaat worden en dat er heel misschien een buitje kan komen. Maar ik denk dat het al bij al nog wel gaat meevallen. Maar laten we al maar beginnen om er een toffe vrijdag van te maken.
    Ik dank je voor je bezoekje en het toffe groetje. Het is me steeds een genoegen om een bezoekje van jouw te krijgen. Uiteraard breng ik je zeer graag een tegenbezoekje om eens te komen kijken en/of lezen op jou blog. Wens je een fijne vrijdag en de bloggers die tijdens het weekend niet bloggen, wens ik alvast een fijn weekend.
    MEDEDELING: Misschien sta je bij mijn favorieten vermeld aan de rechterkant van mijn blog. Als dat niet zo is dan kan je het me laten weten en dan plaats ik je erbij. Ik hou het allemaal wel een beetje in de gaten, maar het is menselijk dat ik al eens wat vergeet. Staat u nog niet vermeld met een foto dan mag je me er altijd eentje opsturen. Met en foto val je altijd beter op. Ik dank je bij voorbaat.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

