Ik zou willen…

Ik zou willen… Ik zou willen zeggen aan wie dit leest, maak van iedere dag een feest. Geluk is het mooiste wat er is, ken je het niet, is dat een groot gemis. Ben je tevreden met wat het leven te bieden heeft, dan is iedere dag één feest.
Ik zou willen…
Ik zou willen zeggen aan wie dit leest,
maak van iedere dag een feest.
Geluk is het mooiste wat er is,
ken je het niet, is dat een groot gemis.
Ben je tevreden met wat het leven te bieden heeft,
dan is iedere dag één feest.
25 thoughts on “Ik zou willen…

  1. Goede avond lieve Roosje, schitterende crea, met een prachtig gedicht erbij. Ik wens jou ook alle geluk van de wereld lieverdje. Hopelijk gaat het wat met jou, en maak er zeker een tof mooi weekendje van, naar het schijnt krijgen we een beter weertje. Slaap wel voor strakjes en een dikke knuffel van Rebecca. xxxxxxxxxxxxxx

    Liked by 1 persoon

  2. Goedemorgen Roosje,
    Kom strakjes of zeker morgen naar je nieuwe PowerPoint zien. Vanwege tijdgebrek gaat het me vandaag misschien niet lukken.
    Het is weer vrijdag en vanavond kan het weekend beginnen. Ik kijk er alvast naar uit, want het wordt een mooi lente weertje. Eindelijk weer wat mooi weer om gaan te gaan genieten in de vrije natuur. Dat kan in de winter natuurlijk ook, maar is wel een stuk aangenamer als het zonnetje schijnt.
    Iik wens u alvast een zeer aangename laatste dag van de week en voor strakjes een gezellige aanvang van het weekend. Geniet ervan en graag tot ziens!

    Liked by 1 persoon

  3. Heel mooie crea Roosje, met prachtig gedichtje. Ik Zou Willen …
    Ik Zou Willen Zeggen aan wie dit Leest,
    Maak van Iedere dag Een feest.
    Geluk is Het mooiste wat er is,
    ken je Het niet, is DAT Een groot gemis. Prachtwerkje vriendin, als de gezondheid het toelaat zijn we gewoon super. Wens jou een gezellige vrijdag toe met vriendelijke groetjes van Walter.

    Liked by 1 persoon

  4. dit heb je weer knap gedaan lieverd………….

    Loslaten betekent tijdelijk het houvast verliezen.
    Niet loslaten betekent voor altijd het houvast verliezen.

    Vergeet wat is gebeurd
    laat de werkweek achter jou
    zie dat je opbeurd
    weet dat ik aan jullie denk
    geniet van wat komen gaat
    het weekend sta paraat
    genieten dat is mijn komende raad
    geen woorden maar een daad.

    Fijn weekend
    Veel liefs dolfijntje
    Dikke knuffel

    Liked by 1 persoon

  5. Goedemorgen Roosje,
    Het is weer weekend. Als de weerberichten juist zijn, krijgen we een super lenteweertje met veel zon. Dat nodigt natuurlijk uit om te genieten van het buitenleven. Met de koude regendagen en tijdens de winter heb ik in ieder geval al lang genoeg binnen gezeten. Dus, namiddag ga ik lekker genieten van het buitenleventje.
    Leuk dat je weer even de tijd nam om me een bezoekje te brengen, waarvoor uiteraard dank. Met veel genoegen kom ik dan even een kijkje nemen op jou blog. Wens je een heel aangenaam weekend en geniet ervan, zoals ik dat ook ga doen.

    Liked by 1 persoon

  6. “Dank je wel” zijn de mooiste woorden die
    iemand kan zeggen of horen.
    Iedere keer als iemand”dank je wel” zegt,
    wordt de wereld een klein stukje mooier.

    Een prettig gezellig en zonnig lenteweekend,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet,dit wens ik jou van harte toe.
    Dank je wel dat je weer eens langs kwam.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

  7. Aangename zondag Roosje,
    De laatste dag van het weekend is alweer van start gegaan. Het was gisteren al een heerlijk lenteweertje en vandaag schijnt het nog beter te worden. Daar ga ik straks dan maar  van profiteren en vandaag ga ik een natuurwandeling maken in het prinsenpark in Retie. Fototoestelleke meenemen om al eens wat leuke lente kiekjes te nemen. Meer moet dat niet zijn voor een zondag namiddag.
    Fijn dat u weer de tijd had om een kijkje te komen nemen op mijn blog en er een groetje achter te laten. Ik wens jou een zeer aangename zondag en hopelijk weten jullie ook wat gedaan. Beste groetjes van me en geniet van het mooie lenteweertje.

    Liked by 1 persoon

  8. Alles wat tegenzit probeer ik
    met een glimlach tegemoet te treden.

    Even je gezellig blogje komen opzoeken,want ik vind het fijn hier te vertoeven.
    Een prettig en gezellige zondag,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

