Miljoenen woorden

Miljoenen woorden zijn er gemaakt,  om iets te kunnen zeggen.  Duizend de boeken vol woorden,  om iets uit te leggen.  Vier woordjes los van elkaar,  maar bij elkaar in een zin,  kunnen ze belangrijk zijn.  Ik zeg ze jou,  want ik wil dat je het weet.  En dat je het daarna nooit meer vergeet.  Ik hou van jou!
Miljoenen woorden zijn er gemaakt,
om iets te kunnen zeggen.
Duizend de boeken vol woorden,
om iets uit te leggen.
Vier woordjes los van elkaar,
maar bij elkaar in een zin,
kunnen ze belangrijk zijn.
Ik zeg ze jou,
want ik wil dat je het weet.
En dat je het daarna nooit meer vergeet.
Ik hou van jou!
40 thoughts on “Miljoenen woorden

  1. zeer mooie crea en gedicht Roosje………….

    Hoop is een lichtje in je hart,
    die je vandaag moed geeft en morgen kracht.

    Vergeet wat is gebeurd
    laat de werkweek achter jou
    zie dat je opbeurd
    weet dat ik aan jullie denk
    geniet van wat komen gaat
    het weekend sta paraat
    genieten dat is mijn komende raad
    geen woorden maar een daad.

    Fijn valentijnweekend
    Veel liefs dolfijntje
    Dikke knuffel

    Like

  2. De liefde is het grootste wat er
    leeft onder de mensen,
    maar zij bestaat uit ontelbaar
    veel kleine dingen.

    Even je gezellig blogje komen opzoeken,want ik vind het fijn hier te vertoeven.
    Een prettige en gezellig valentijnsdag,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Like

  3. Een tijd van feesten als beesten,
    van plezier en vertier.
    Zo omschrijf ik carnaval even hier.
    Jezelf verkleden
    in personen van vroeger of heden.
    En weet je, er is niemand die je herkent.
    want het leukste van al is dat je eens mag kiezen wie je bent.

    Het was fijn hier op je blogje te vertoeven en wens je een heel fijn en zonnige zondag,
    geniet ervan!
    Hartelijke en vriendschappelijke groetjes van dolfijntje

    Like

  4. Goede morgen lieve Roosje, schitterende crea, met een prachtig gedichtje erbij. Geniet nog van een fijne Krokusvakantie. Vriendelijke groetjes van je mateke Rebecca. xxxxxxxxxxxx

    Like

  5. Geduld en volharding creeén samen
    een magisch effect
    dat problemen oplost en
    hindernissen doet vervagen.

    Goedeavond
    het kan geen toeval zijn,dat ik hier nu ben
    ik moest jou hebben……
    om je een fantastische mooie maandagavond toe te wensen
    lieve groetjes van dolfijntje

    Like

  6. Om een goed humeur te krijgen,
    moet men blij opstaan, blij om zich heen kijken
    en zich gedragen
    alsof men al een goed humeur heeft !

    Goedeavond
    het kan geen toeval zijn,dat ik hier nu ben
    ik moest jou hebben……
    om je een fantastische mooie dinsdagavond toe te wensen
    lieve groetjes van dolfijntje

    Like

  7. Hallo roos
    Ja ik vind deze blog ok zo mooi maar ga voor jou andere vanwege de kleuren,maar..deze kleuren vind ik ook heel mooi en zonnig hihihi ik hou van de rosé tinten en dat heb ik al van kleins af aan leuk he.
    Lieverd geniet maar van het zonnetje doe ik ook ik zit nu heerlijk even in de kamer en in het zonnetje heerlijk .
    Liefs en xxjes van gerry

    Like

  8. Gewoonten geven houvast,
    maar ze kunnen je ook verhinderen
    om volop van het leven te genieten.

    Hallo,hier ben ik weer even de groetjes brengen
    onze vriendschap is als een bos met rozen……..
    Supermooi…….daarom hebben we voor elkaar gekozen.
    wens je een fijne woensdag,geniet ervan
    lieve groetjes dolfijntje

    Like

  9. Vriendelijkheid is een gedicht dat iedereen begrijpt.

    Goedeavond
    het kan geen toeval zijn,dat ik hier nu ben
    ik moest jou hebben……
    om je een fantastische mooie donderdagavond toe te wensen
    lieve groetjes van dolfijntje

    Like

  10. Voor sommige dingen in het
    leven heb je geen woorden nodig

    Goedeavond
    het kan geen toeval zijn,dat ik hier nu ben
    ik moest jou hebben……
    om je een fantastische mooie vrijdagavond toe te wensen
    lieve groetjes van dolfijntje

    Like

Geef een reactie

