Het grootste wonder

Het grootste wonder is? Dat ik leef en beleef. Dat ik zoiets meemaken kan. Al ben ik niks. Gewoon een mens. Met een kleine wens. Om nog meer. Van dit te mogen zien. Een wereld die voor mij open gaat. Waarvan ik niet wist dat die bestaat.
Het grootste wonder is
Dat ik leef en beleef.
Dat ik zoiets meemaken kan.
Al ben ik niks.
Gewoon een mens.
Met een kleine wens.
Om nog meer.
Van dit te mogen zien.
Een wereld die voor mij open gaat.
Waarvan ik niet wist dat die bestaat.
55 thoughts on “Het grootste wonder

  1. Aangename donderdag Roosje,
    Brrrr… het blijft maar vriezen ’s nachts. Door de dag gaat het wel, maar voelt het toch ook maar frisjes aan. Tja, we zitten dan ook nog altijd in de winderperiode. Van mij mag gerust de lente beginnen, maar daarop is het nog even wachten.
    Wij vonden het weer fantastich dat je op ons blog een kijkje kwam nemen. Bedankt voor het bezokje en het toffe groetje. Uiteraard vonde wij het ook leuk om op jou blog te vertoeven. Wij wensen je een aangename donderdag en onze beste groetjes. Heel graag tot de volgende keer!
    Voortaan worden er iedere dag een drietal bloggers in de “KIJKER” geplaatst. Iedere dag telkens weer andere bloggers. Zo komt dus iedereen aan beurt. Het is de bedoeling dat iederen die dit leest de hier onderstaande blogs gaat bezoeken en er een groetje achterlaat. Ik vraag je beleefd hieraan deel te nemen om het succes van dit initiatief te garanderen. Heb je echter genoeg bezoekers, dan kan je ons dat laten weten en dat zetten we je blog niet in de kijker. De volgende drie die in de “SPOTLIGHT”  zijn:
        VANDAAG IN DE SPOTLIGHT:
       http://blog.seniorennet.be/nonja   
                   http://www.bloggen.be/thuishavengoud  
                   http://blog.seniorennet.be/marilou2013    
    Wij danken je bij voorbaat voor je deelname aan dit initiatief!

    Like

  2. Hallo Roosje,
    hartelijk dank om mijn Gastenboek zo mooi te maken!
    Onder ieder rubriekje krijg ik ook graag reacties, maar liefst zonder foto. Sommige mensen denken dan dat ze dat ook moeten doen, en durven dan niet meer reageren omdat zij zo geen mooie crea’s kunnen maken als jij.
    Graag dus commentaar zonder foto’s onder de rubriekjes en reacties in het gastenboek met foto’s.
    Nog een keertje heel erg bedankt voor zoveel lieve reacties!
    http://blog.seniorennet.be/gidsjoris

    Like

  3. Vriendelijkheid is een gedicht dat iedereen begrijpt.

    Goedeavond
    het kan geen toeval zijn,dat ik hier nu ben
    ik moest jou hebben……
    om je een fantastische mooie donderdagavond toe te wensen
    lieve groetjes van dolfijntje

    Like

Geef een reactie

