Ik zou graag willen…

Ik zou graag sterren willen plukken, en ik weet dat het me zou lukken. Ik zou ze bewaren in mijn hart, speciaal voor jou leg ik ze apart. Ze zouden mijn ogen doen stralen, en het beste in me naar boven halen. Daarna zou ik ze aan jou schenken, zolang deze sterren zullen schijnen, zal onze vriendschap nooit verdwijnen.
Ik zou graag sterren willen plukken,
en ik weet dat het me zou lukken.
Ik zou ze bewaren in mijn hart,
speciaal voor jou leg ik ze apart.
Ze zouden mijn ogen doen stralen,
en het beste in me naar boven halen.
Daarna zou ik ze aan jou schenken,
zolang deze sterren zullen schijnen,
zal onze vriendschap nooit verdwijnen.
23 thoughts on “Ik zou graag willen…

  1. Hallo Roosje,
    Zet je schoentje al maar klaar hoor! Want deze week gaat het gebeuren. De Sint gaat langs komen. Ik heb mijn beide schoentjes klaar gezet. Maar ik hoop dat de lieve man me nu niet wat te gulzig gaat vinden. Maar allee, ik kan het maar proberen hé.
    We zijn weeral dinsdag en buiten is het frisjes. Maar zolang de regen weg blijft, ben ik niet van plan om binnen te zitten. Een goei wandeling in de frisse buitenlucht dat moet kunnen.
    Bedankt dat u weer even tijd had om ons een bezoekje te brengen. Zoals je dat van ons gewend bent, brengen wij je dan graag een tegenbezoekje. Het was weer aangenaam vertoeven op jou blog. Een zeer mooie dinsdag gewenst en onze beste groetjes.
    Vandaag is mijn medewerkster Boke jarig. Ge haar even feliciteren op: http://blog.seniorennet.be/gedichten_van_bo  . Alvast bedankt voor de moeite.

    Like

  2. prachtige crea en super mooi gedicht Roosje

    Even je gezellig blogje komen opzoeken,want ik vind het fijn hier te vertoeven.
    Bedankt van je talrijke bezoekjes aan mijn site
    Een prettige en gezellige dinsdagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Met lieve groetjes van dolfijntje

    Veel mensen lopen het geluk mis,
    niet omdat ze het niet vinden,
    maar omdat ze geen tijd nemen
    om ervan te genieten

    Like

  3. Kiekeboe lieve Roosje, prachtige en sexy crea, met een schitterend gedichtje erbij, het is hier echt héél mooi Roosje, genieten doe ik zelle !!! Nog een fijne midweek kom ik jou wensen en geniet van onze blogwereld zoals ik doe, met veel plezier dus….Warme knuffels van je blogvriendinnetje Rebecca. xxxxxxxxxxxx
    P.S. : het is ons wel gelukt hé, hihi…..

    Like

  4. Goedemorgen Roosje,
    Vandaag gaat de week weer doormidden. Het gaat allemaal heel snel. Nog een goede 3 weken en het jaar 2014 zit erop. Ondertussen wachten wij nog op de Sint, het kerstmis gebeuren en op de overschakeling van het oude- naar het nieuwe jaar.
    Fijn dat jij weer even de tijd had om even langs te komen. Wij zijn natuurlijk altijd blij met jou bezoekjes. Hier zijn wij dan weer met een tegenbezoekje en wensen je een fijne woensdag en onze beste groetjes. Heel graag tot de volgende keer!

    Like

  5. Hoop is een lichtje in je hart,
    die je vandaag moed geeft en morgen kracht.

    Hallo,hier ben ik weer even de groetjes brengen
    onze vriendschap is als een bos met rozen……..
    Supermooi…….daarom hebben we voor elkaar gekozen.
    wens je een fijne woensdag,geniet ervan
    lieve groetjes dolfijntje

    Like

  6. Leef van de ene dag op de andere,
    dan begin je elke dag opnieuw en
    ben je nooit ouder dan een dag.

    Even je gezellig blogje komen opzoeken,want ik vind het fijn hier te vertoeven.
    Een prettige en gezellige donderdagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Like

Geef een reactie

