Mensen veranderen…

Mensen veranderen… Mensen veranderen met de tijd maar hun hart blijft hetzelfde. Soms weet je niet meer wie je bent, maar vind je gauw je weg terug. En kan je weer dromen, over wat nog kan komen. Omdat je weer weet wie je bent. We maken nieuwe vrienden, en gaan verder in ons leven. Laten mensen achter, met wie je zoveel hebt beleefd. Soms wil je terug in de tijd, en dat gevoel opnieuw hebben. Omdat ze er altijd waren, en een geheim konden bewaren. Nu denk je alleen aan die tijd, en heb je dat gevoel weer. Maar meer niet want niemand kan terug in de tijd.
Mensen veranderen…
Mensen veranderen met de tijd
maar hun hart blijft hetzelfde.
Soms weet je niet meer wie je bent,
maar vind je gauw je weg terug.
En kan je weer dromen,
over wat nog kan komen.
Omdat je weer weet wie je bent.
We maken nieuwe vrienden,
en gaan verder in ons leven.
Laten mensen achter,
met wie je zoveel hebt beleefd.
Soms wil je terug in de tijd,
en dat gevoel opnieuw hebben.
Omdat ze er altijd waren,
en een geheim konden bewaren.
Nu denk je alleen aan die tijd,
en heb je dat gevoel weer.
Maar meer niet
want niemand kan terug in de tijd.
36 thoughts on “Mensen veranderen…

  1. supermooie wintercrea Roosje en gedichtje

    Wie ophoudt met het zeggen van aardige dingen
    houdt op met het denken van aardige dingen.

    Even je gezellig blogje komen opzoeken,want ik vind het fijn hier te vertoeven.
    Een prettige en gezellige woensdagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    Dolfijntje was op stap gisterenavond,vandaar mijn afwezigheid.
    Ik vond mijn winterachtergrond wat bleek en vond dat het niet mooi uitkwam met de crea’s,
    maar nu is het naar mijn goesting.Ik hoop dat jullie er ook zo over denken.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Like

  2. Hallo Roosje,
    De maand november loopt stilaan naar het einde toe. Nog enkle dagen en de laatste maand van het jaar gaat van start. De dagen, de weken en maanden vliegen voorbij. Erg belangrijk dus om van iedere dag met volle teugen te genieten.
    Bedankt voor uw bezoekje en het toffe groetje. Zoals gewoonlijk brachten wij je weer een tegenbezoekje. We wensen je een fijne donderdag en onze beste groetjes. Boke & Julien.
    We hebben vandaag een jarige in ons midden. Ga Monika even feliciteren op   http://blog.seniorennet.be/monika   Monika gaat er zeker blij mee zijn. Alvast bedankt.
    We hebben in ons bloggezelschap ook weer een nieuwkomer. Je kan Jos gaan bezoeken op  http://www.musicismylive.be/testblog2  Ook hiervoor bedankt bij voorbaat.

    Like

  3. Het mooiste in de vriendschap is niet de uitgestoken hand,
    de vriendelijke glimlach, het menselijk contact
    maar het warme gevoel
    dat iemand in je gelooft en je vertrouwen schenkt.

    Een prettige en gezellige donderdagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Like

  4. Goedemorgen Roosje,
    Vanavond kunnen we weer aan een rustig weekend beginnen. Iets waar we toch altijd naar uit kijken om het even rustiger aan te doen. Het wordt stilaan frisser en frisser en dat voel je goed wanneer je buiten vertoefd. Maandag eerstkomend begint dan ook het winterseizoen.
    Leuk dat je weer even de tijd had om ons een bezoekje te brengen, waarvoor dank uiteraard. Altijd fijn om de blogmaatjes een bezoekje te brengen. We kwamen dan ook graag bij jou langs om je een heel fijne vrijdag te wensen. Wie we niet terug zien tijdens het weekend wensen we nu alvast ook een aangenaam weekend! Beste groetjes van ons en graag tot ziens!
    Ton is al een poosje terug van weggeweest. Enkele weken geleden heeft hij gestopt met bloggen vanwege medische redenen. Daarom  zou het heel leuk voor hem zijn als je hem eens een bezoekje bracht op:  http://blog.seniorennet.be/knuffelbeer . Alvast bedankt bij voorbaat!

    Like

  5. Goede middag lieve Roosje, dat is echt een héle prachtige wintercrea, en de woorden zijn toch zo mooi erbij. Nou zit ik hier echt mijn ogen uit te kijken naar deze schitterende parel hier, proficiat hoor, een krak ben je !!!! Ware bijous zijn je eigen foto, je gastenboek en dan die klok, tjonge…..tjonge toch, is me dat keileuk om hier te komen Roosje, ik kan daar echt enorm van genieten van een mooie verzorgde en afgewerkte blog. Ja, het is eigenlijk wel nog geen winter, maar we kunnen hem er toch niet opzetten pas in 2015 ook hé. Jij gebruikt winter creaties ook, ik “denk” dat ik het ook ga beginnen doen. Roosje, van harte wens ik jou een schitterend weekendje, geniet van alles wat je doet, alsook onze leuke blogwereld. Warme lieve groetjes van je blogmaatje Rebecca en tot de volgende keer lieverdje !!!! xxxxxxxxxxxxxx

    Like

  6. Lieve Roosje, ik heb eens even de tijd genomen om jouw 2e blogje (deze dus) eens rustig door te kijken en te lezen. Meisje wat ben jij een kei op dit gebied. Een talent waar een ander gezond jaloers op zou zijn. Ook ben ik op jen award blogje geweest (bedankt voor het plaatsen van mijn award!)
    Heel veel succes verder met je prachtige blogs en FB liefs en groetjes Ton en Loekie.

    Like

  7. Als we wachten tot het moment,
    dat alles, echt alles, is geregeld,
    zullen we nooit beginnen.

    Vergeet wat is gebeurd
    laat de werkweek achter jou
    zie dat je opbeurd
    weet dat ik aan jullie denk
    geniet van wat komen gaat
    het weekend sta paraat
    genieten dat is mijn komende raad
    geen woorden maar een daad.

    Fijn weekend
    Veel liefs dolfijntje
    Dikke knuffel

    Like

  8. Goedemorgen Roosje,

    Hier zijn we dan! Een paar uur later dan gewoonlijk begin ik te computeren. Ik had deze morgen namelijk opstartproblemen en heb mijn hele computersysteem moeten scannen. Er waren heel wat fouten en problemen vastgesteld en die heb ik eerst moeten herstellen.
    Het wordt een fris weekend en ook de daarop volgende dagen blijft het fris. Het wordt winter, maar volgens de weerkundige diensten gaat het allemaal nog wel meevallen. Alhoewel… dat de natuur zijn eigen gang gaat en de weersomstandigheden plots en onverwacht kunnen veranderen. Ach ja, we zien het wel dag per dag. Wij wensen je in ieder geval een fijn weekend en geniet ervan. Onze beste groetjes en graag tot de volgende keer. Boke & Julien.
    Wij hebben weer een nieuwkomer in ons bloggezelschap. Het zou leuk zijn als je Ida even ging bezoeken en er een reactie achterlaat. Tot op heden kreeg ze geen of weinig bezoekers en daar kunnen wij wat aan veranderen. Loop eens even langs bij Ida op:  http://blog.seniorennet.be/ida . Wij danken u alvast van harte als je dit even zou willen doen.

    Like

  9. Vriendelijkheid is een gedicht dat iedereen begrijpt.

    Even je gezellig blogje komen opzoeken,want ik vind het fijn hier te vertoeven.
    Een prettige en gezellig weekend,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Like

  10. Fijne zondag Roosje,
    Ik heb net een kopje koffie gezet. Heb een kopje koffie ingeschonken en ben aan het bloggen gegaan. Vandaag is het zondag en dan ben ik niet zolang in ’t blogland als op andere dagen. Zo rond den elven dan begin aan mijn zondagse rust en daar geniet ik ten volle van.
    Fantastich dat je ons een bezoekje bracht. Dan zien we heel graag, want dan weten we dat het goed met je gaat en kijken we naar de eventeuele niuwigheden op je blog. Wij danken je dan ook voor je bezoekje en het toffe grooetje. Wij wensen je een fijne zondag en onze liefste groetjes. Heel graag tot de volgende keer!  Julien & Boke.

    Like

  11. Leef alsof elke dag je laatste is.
    Leer alsof het leven oneindig is.

    Even je gezellig blogje komen opzoeken,want ik vind het fijn hier te vertoeven en bij mijn vrienden te zijn
    Een prettige en gezellige zondag,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Like

  12. Goedemorgen Roosje,
    Vandaag beginnen we niet alleen aan een nieuwe week, maar ook aan het begin van de laatste maand van het jaar 2014. December wordt ook wel de feestmaand genoemd. Dit vanwege Sinterklaas, Kerstmis en de overschakeling van oud- naar nieuwjaar. Voor vele onder ons wordt het dan ook een drukke maand.
    Bedankt dat je weer op een bezoekje va jou konden rekenen. Echt leuk als blogvrienden langskomen. Sommige doen dit bijna alle dagen, anderen zo nu en dan en nog anderen die krijgen we jammer genoeg helemaal niet op bezoek. Maar ja, wij zijn blij dat u niet bij die laatste categorie hoort. Wij wensen je een fijne start van deze week en een prettige december maand. Allerbeste groetjes van mezelf en Boke!

    Like

  13. Een vriend is iemand
    die je verleden begrijpt,
    in je toekomst gelooft
    en je nu accepteert zoals je bent.

    Even je gezellig blogje komen opzoeken,want ik vind het fijn hier te vertoeven,en bij mijn vrienden te zijn.
    Een prettige en gezellige nieuwe week,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Like

Geef een reactie

