Als je alleen…

Als je alleen… Als je alleen op de wereld bent, is het dan nog wel iets waard. Dat je voort leeft op deze grote aard. Als je alleen op de wereld bent, is het dan stiller als normaal. Of is het nu juist een groot kabaal. Als je alleen op de wereld bent, besef je dan niet meteen. Je bent veel gelukkiger  met mensen om je heen.
Als je alleen…
Als je alleen op de wereld bent,
is het dan nog wel iets waard.
Dat je voort leeft op deze grote aard.
Als je alleen op de wereld bent,
is het dan stiller als normaal.
Of is het nu juist een groot kabaal.
Als je alleen op de wereld bent,
besef je dan niet meteen.
Je bent veel gelukkiger
met mensen om je heen.
15 thoughts on “Als je alleen…

  1. Dag Roosje

    Ik ben niet alleen op deze wereld.
    Er zijn nog mensen om me heen.
    Toch gebeurd het dat ik wel eens ween
    om die ene mens die er niet meer is
    en die ik toch zo heel erg mis.

    Een mooi gedichtje Roosje
    Ik wens je nog een fijn weekend toe.
    Groetjes van mij

    Like

  2. knappe crea en gedichtj roosje
    alleen is maar alleen Roosje.soms heb ik er behoefte aan om eens alleen te zijn.

    Vriendschap is een wonderlijk woord
    Misschien wel het mooiste op aarde
    Vriendschap is een machtigs iets
    Een gift van onschatbare waarde!

    Het was fijn hier op je mooie blogje te vertoeven en wens je een heel fijnweekend,
    geniet ervan!
    Hartelijke en vriendschappelijke groetjes van dolfijntje

    Like

  3. GOOEDEMORGEN ROOSJE ANDRE JOHN
    Mooi geschreven
    roosje buiten is het niet mooi nat en kil
    in de namiddag even koekeloeren naar ned elftal moet tegen letland
    even kijken of ze er wat van bakken
    fijne zondag van ons

    Like

  4. Alleen ben je nooit,mocht het toch zo eens zijn,zoek dan steeds het gezeldschap op van familie en vrienden en je voelt je zo weer beter.xxx Zus.

    Like

  5. Vriendschap zonder eigenbelang
    is een van die zeldzame en
    mooie dingen van het leven.

    Een prettige en gezellige zondag,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Like

  6. Het mooiste in de vriendschap is niet de uitgestoken hand,
    de vriendelijke glimlach, het menselijk contact
    maar het warme gevoel
    dat iemand in je gelooft en je vertrouwen schenkt.

    Dank je wel voor jullie mooie reacties op mijn foto’s ter gelegenheid van mijn verjaardag
    Een prettige en gezellige maandagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Like

Geef een reactie

