Geef mij je hand…

Geef mij je hand en ik voer je mee. Geef mij je hart en ik verdraag geen nee. Geef mij je tranen en ik blijf je trouw. Geef mij je lach dan ben ik er altijd voor jou. Waar onze wegen ook gaan ik zal altijd achter je staan. Door mij aan jou gegeven een vriendschap voor het leven.
Geef mij je hand en ik voer je mee.
Geef mij je hart en ik verdraag geen nee.
Geef mij je tranen en ik blijf je trouw.
Geef mij je lach dan ben ik er altijd voor jou.
Waar onze wegen ook gaan ik zal altijd achter je staan.
Door mij aan jou gegeven een vriendschap voor het leven.
23 thoughts on “Geef mij je hand…

  1. schitterende crea en gedicht Roosje…..
    Hoop is een lichtje in je hart,
    die je vandaag moed geeft en morgen kracht.

    Vergeet wat is gebeurd
    laat de werkweek achter jou
    zie dat je opbeurd
    weet dat ik aan jullie denk
    geniet van wat komen gaat
    het weekend sta paraat
    genieten dat is mijn komende raad
    geen woorden maar een daad.

    Fijn weekend
    Veel liefs dolfijntje
    Dikke knuffel

    Like

  2. Hallo Roosje,
    Ik zeg het niet graag, maar het gaat niet zo goed in de blogwereld. Je hebt mensen die er echt voor gaan en jaren blijven bloggen. Maar er zijn er jammer genoeg ook die maar een paar weken of maanden bloggen en dan er de brui aan geven. Daar valt natuurlijk niks aan te doen. Het enige wat er zou kunnen gebeuren is dat “Het Bloggershoekje” gaat leeglopen. Ook hier verdwijnen er alsmaar meer blogs en de lege blogplaatsen krijgen we nog moeilijk ingevuld. We gaan afwachten hoe dit verder zal verlopen en zien dan wel wat we gaan doen.
    We danken jou/jullie alvast voor je bezoekje en groetje van vandaag. Heel graag brachten wij je/jullie een tegenbezoekje en wensen je/jullie een heel fijn weekend.
    JARIG VANDAAG: Ga even op bezoek bij Dominique beter gekend misschien onde de schuilnaam Dolfijntje1. Je kan haar gaan feliciteren op: http://blog.seniorennet.be/dolfijntje1  Zeker niet vergeten en bedankt bij voorbaat!

    Like

  3. Dag Roosje ,een prachtig gedicht.Jammer dat ik enkel rode kruisjes zie staan en je crea’s daardoor ook niet kan zien.Veel lieve groetjes en een leuk weekend,geniet ervan

    Like

  4. Dank je wel voor jullie fijne verjaardagswensen
    Morgen zullen jullie dolfijntje niet zien,ik geef
    een verjaardagsfeest voor familie en vrienden.
    Ik kijk er al naar uit!

    Het was fijn hier op je blogje te vertoeven en wens je een heel fijn weekend,tot maandag.
    geniet ervan!
    Hartelijke en vriendschappelijke groetjes van dolfijntje

    Like

  5. Goedemorgen Roosje,
    Het wordt een mooi herfstweertje vandaag. Tenminste als we de weervoorspellers mogen geloven. Maar het is zondag en we gaan er een rustig dagje van maken. Zolang het zacht en droog weer blijft moeten we daarvan zeker profiteren.
    Ikzelf en Boke danken je voor je bezoekje en het toffe groetje. Altijd fijn als je eens even langs komt. Met vel genoegen brenen wij je dan een tegenbezoekje met onze groetjes. Maak er een mooi en rustig dagje van vandaag en geniet ervan. Beste groetjes van ons en graag tot ziens!
    Ook vandaag hebben wij weer een jarige in het bloggezelschap. Ga je Carine even feliciteren voor haar verjaardag??? Je ka dat doen op:
    http://blog.seniorennet.be/stilverdrietvanbieke
    Niet vergeten  en alvast bedankt bij voorbaat!

    Like

  6. Goede morgen lieve Roosje, schitterend geschreven, met een ware parel van een crea. En hier is er ook eentje jarig, hihi, mijn blogje wordt 7 jaar vandaag, gaat toch allemaal snel hé. Geniet nog van een fijne zondag, alsook een mooie week en tot de volgende keer Roosje. Warme knuffels van je blogmaatje, Rebecca. xxxxxxxxxxxxxx

    Like

  7. Goedemorgen Roosje
    Het prachtige weekend is weer voorbij. Het is voorbij gevlogen. Ik heb er in ieder geval van genoten. Vandaag id de 46ste week van het jaar begonnen. Nog 6 weken te gaan en het jaar 2014 behoort weer tot de verleden tijd. Begin deze week met volle moed en alles komt goed!
    Tof dat je weer bij ons op bezoek kwam. Het is leuk om bezoekjes te krijgen en hierop te reageren. Jammer genoeg zijn er ook bloggers die zelden of niet op bezoek komen en toch bij onze bloggroep zijn aangesloten. Meestal zijn dat mensen die geen plaatjes kunnen plakken in een gastenboek. Maar men hoeft geen plaatjes te gebruiken, dergelijke bezoekjes kunnen ook met een paar woordjes tekst. Wanneer men dan hun blogadres erbij zet, kunnen wij eveneens bij hen op bezoek gaan. Wij wensen iedereen een prachtige herfstweek en onze allerbeste groetjes. Graag tot krabbels! 

    Like

  8. Hallo lieverd;
    Wat weer mooi gedaan allemaal jij mag trots zijn op jou blog,s lieverd.Ik kom jou een heerlijke maandag en dinsdag wensen lieverd morgen ben ik er even niet zoals jij wel hebt gelezen dat is even een rot dag.
    Geniet maar en maak er een mooie dag van hier een zonnetje en hoop ook bij jou.
    Liefs en xxjes van Gerry

    Like

  9. Bedankt voor je lieve verjaardagswensen
    mijn verjaardagsfeest was af,met familie en vrienden lekker eten in een mooie omgeving
    het was af!!!Ik heb ervan genoten. het zal me nog lang bijblijven.

    Het was fijn hier op je blogje te vertoeven en wens je een heel fijn begin van de nieuwe week,
    geniet ervan!
    Hartelijke en vriendschappelijke groetjes van dolfijntje

    Like

Geef een reactie

