Halloween Night

Er is geen beweging op straat Alleen een schim in een wit gewaad Pompoenen staan aan de deur Daarin een licht met een rare geur Het is al bijna volle maan Ik zal maar vlug naar binnen gaan De felle wind maakt een akelig geluid En plots vallen alle lichten uit De honden beginnen te janken Dit alles heb je aan Halloween te danken
Er is geen beweging op straat
Alleen een schim in een wit gewaad
Pompoenen staan aan de deur
Daarin een licht met een rare geur
Het is al bijna volle maan
Ik zal maar vlug naar binnen gaan
De felle wind maakt een akelig geluid
En plots vallen alle lichten uit
De honden beginnen te janken
Dit alles heb je aan Halloween te danken
19 thoughts on “Halloween Night

  1. Goede middag lieve Roosje, jawadde zeg, als dat geen prachtige tag is, met een heel mooi gedichtje er ook bij. En je blogje vind ik hier echt SCHITTEREND !!!! Als ik dit hier zo bekijk, dan kan je met deze blog er ook mooie achtergronden opzetten. Héél knap gemaakt, een dikke proficiat Roosje, nog een fijne midweek, en een warme groet van Rebecca, je blogvriendinnetje.
    P.S. : op je andere blogje staat er een “speciaal” berichtje, maar dat zal je wel zien ook natuurlijk.

    Like

  2. Roosje ben eens naar je nieuwe blogje komen kijken en hier staan al mooie dingen op hele mooie crea je pps neem ik mee dan kan ik hem rustig bekijken
    Proficiat met je nieuwe blogje
    Knuffeltje rosa

    Like

  3. Hallo lieve roosje;
    Wat heb jij een mooie blog gemaakt lieverd heel mooi gedaan.
    Ik heb er weer even van genoten super mooi gedaan.
    ik wens jou een heerlijk weekend lieverd geniet er van.
    Dikke kus van Gerry doeii

    Like

  4. Goedemorgen Roosje, Zo te zien heb je uw blog “Redsnoetje” verwijderd en is deze in de plaats gekomen. Wij gaan je verwijderde blog dan ook van onze blog verwijderen. Wij wensen je een zeer mooie dag vandaag en onze beste groetjes. Graag tot ziens!

    Like

Geef een reactie

